must have 2019 – zgłoś produkt

Do 10 marca można zgłosić propozycje do tegorocznej edycji plebiscytu, organizowanego przez Łódź Design Festival. Macie swoje typy?

Każdego roku w plebiscycie must have wyłaniane są wdrożenia oraz produkty, za którymi stoją polscy projektanci i producenci. Inicjatywa ta ma za zadanie upowszechniać dobry polski design, promując tych, którzy na to zasługują.

Zdjęcie z ubiegłorocznej wystawy projektów, które otrzymały must have

W Radzie Ekspertów, która co roku wybiera tych, którzy dostaną łódzki znak jakości, zasiadają architekci, przedstawiciele mediów oraz najważniejszych ośrodków wzornictwa. Wśród nominowanych jest kilkadziesiąt produktów. W tym roku niełatwe zadanie wybrania najlepszych z nich, przypadło w udziale gronu, w którego skład wchodzi:
Małgorzata Świć i Paweł Rafa (LABEL Magazine)
Małgorzata Szczepańska (Elle Decoration)
Maria Ostrowska (Instytyt Adama Mickiewicza)
Olga Łosiak (Izabela Bołoz Studio)
Przemo Łukasik (medusagroup)
Robert Majkut (Robert Majkut Design)
Zbigniew Maćków (Maćków Pracownia Projektowa)
Ewa Trzcionka (DesignAlive)
Anna Grużewska (Czas na Wnętrze)
Agnieszka Polkowska (TRENDSPOT)
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (M jak Mieszkanie)
Michał Mazur (Trendnomad.com)
Ewa Kowalewska-Kondrat (HAREL Blog)
Dominika Olszyna (Wirtualna Polska)
Michał Piernikowski (dyrektor Łódź Design Festival)

Każdy z członków Rady Ekspertów został poproszony o przygotowanie od 10 do 20 rekomendacji dla produktów, które jego zdaniem powinny zostać wzięte pod uwagę w wyborze tych, które otrzymają znak jakości must have 2019. Nominacje mogą pochodzić także od konsumentów.

Do plebiscytu zgłaszać się mogą również sami producenci i projektanci, a proponowane przez nich obiekty muszą być dostępne w sprzedaży detalicznej w Polsce, muszą być wyprodukowane przez polską firmę we współpracy z projektantem z Polski lub zagranicy lub też być wyprodukowane przez zagraniczną firmę, jednak zaprojektowane przez polskiego projektanta.

Informacje o must have
Formularz zgłoszeniowy