Tegoroczna edycja konkursu odbywa się pod hasłem „reVISION”, a projektanci mogą wybrać jedną z trzech kategorii: Człowiek, Przestrzeń oraz Znak.
Hasło „reVISION” symbolizuje rewizję myślenia o współczesnym designie, a więc skłaniać do poszukiwania nowych znaczeń, czerpania z odczytywanej na nowo tradycji, łączenia tradycyjnych rzemieślniczych technik produkcji z nowoczesnymi technologiami. Konkursowe projekty mają także dodatkową inspirację w postaci nowego koncepcyjnego modelu Mazdy: Mazda VISION COUPE, uznanego przez jury 33. edycji Festival Automobile International za najpiękniejszy samochód koncepcyjny świata.
Konkurs Mazda Design 2018 trwa od 5 marca do 1 maja 20188 do godz. 23.59. Aby wziąć w nim udział, należy stworzyć pracę w jednej z trzech kategorii:
CZŁOWIEK – osobisty środek transportu
PRZESTRZEŃ – garaż dla modelu Mazda VISION COUPE
ZNAK – znak (logo) lub plakat, promujący ideę „wykonane ręcznie” lub „w znaczącym stopniu z wykorzystaniem pracy rąk”
W konkursie mogą brać udział wyłącznie studenci i absolwenci kierunków projektowych, artystycznych i technicznych, także w zespołach, pod warunkiem, że praca zostanie zgłoszona przez lidera zespołu. W każdej z kategorii autor najlepszej pracy otrzyma pierwszą nagrodę w wysokości 10 tys. zł, a jeden z trzech zwycięskich projektów zdobędzie tytuł GRAND PRIX i dodatkowe 5 tys. zł.
Szczegóły znajdziecie na stronie mazdadesign.pl